8 Martie (bl#a)

Ieri a fost 8 Martie (Captain Obvious 🙂 )

Ca de obicei o zi foarte lungă şi cu nervi.

Pe scurt.

Am mîncat şi am băut ceva şampanie la mine acasa. Deoarece şampania m-a ameţit am dormit puţin. Încep să mă gătesc ca să ies în centru puţin cu prietenii mei, cărora tare le place să sărbătorească această zi (un fel de „încă un motiv pentru a be” ). 40 de minute aşteptăm taxiul. Încep să mă enervez. Încep să mă „matiresc”. Andrei mă calmează dar fără efect. Vine taxiul (în sfirşit!). Andrei îmi ţine mîna la gură ca eu să nu îi zic nişte cuvinte frumoase taxistului (eram indignată pentru faptul că acesta a zis că vine în cîteva minute, CÎTEVA asta nu înseamnă 40, dobitocule. De fiecare dată cînd îl sunam zicea una şi aceiaşi. Cum se spune oameni să fim.) Am mîncat iar (a 5 oara deja 🙂 ) am băut iar 🙂 şi discuţii ,şi glume, şi veselie,  şi, şi, şi. Şi am ajuns la discotecă 🙂 Cum fără asta după cît alcool am consumat. Vesel pînă nu mi-a trecut efectul de la Călăraşi de 5 ani. Am început să mă uit în jur şi mă  întrebam ” ce naiba fac într-un aşa loc scîrbos?”. Localul poate nu-i chiar aşa de rău. Însă oamenii. Mai în scurt „pafas”. Mi-am luat catrafuţele şi acasă. Ora 4 dimineaţa iar eu mă joc într-o joacă la telefonul mobil (deşteaptă fată!). Am adormit.

9 martie.

Mă trezesc fără dureri de cap. Mă bucură faptul. Beau cafeaua şi încep să-mi controlez poşta şi mai nu am vărsat cafeaua peste mine cînd am văzut că aeştea de la EMERGE (un proiect de schimb pentru studenţi) mi-au răspuns (povestesc altă dată). Fericită pînă peste cap. Mama îmi strică dispoziţia cu un şir de fraze care îmi dau de înţeles că nu e fericită pentru mine pentru că îi e frică de faptul cum o să mă descurc acolo.

P.S. Asta eu aşa pe scurt am povestit 😀
P.P.S. Printre cadourile de 8 martie (tipa) am primit şi o sticlă de Martini însoţit de un pahar cu logoul lor. Macar ceva bun din sărbătoarea asta 😀

 

 

martini-bianco

Lasă un răspuns

