Ceva nou cu amprente vechi

Am avut mai multe încercări să-mi fac un blog.
Deseori se întimpla că ba uitam de ele, ba începeam să scriu despre ceea ce nu vroiam să vadă toţi însă vroiam totuşi undeva să îmi salvez „operele”. Puteam face asta şi pe calculator sau mă rog şi în altă parte însă să le postezi pe blog era cel mai sigur că nu le voi pierde.

Şi uite aşa am şters cîteva bloguri.

Într-o zi  am decis să am totuşi două bloguri. Unul să postez totul ce mă interesează, mă deranjează and so on, şi unul unde o să îmi postez nenumaratele tîmpenii pe care le alcătuiesc cînd îmi vine inspiraţia. Despre acel blog ştie vrio 2-3 oameni şi îl citesc tot cam atîţea 🙂 Dar asta e deja alt ceva.

Iar pe acesta îl puteti citi, critica sau faceţi ce vreţi 🙂 Nu mă deranjează.

P.S. Congrats me cu un blog oficial deschis pentru toată lumea!

 

Lasă un răspuns

