Cahul-Chișinău

Ieri am revenit în Chișinău.

Am fost acasă cîteva zile (mă rog, 8 martie și nu am fost acasă o lună, am bucurat-o pe mama ca un fel).

Despre 8 martie am mai scris. Acum scriu despre cum a fost drumul. A durat vri-o 3 ore și ceva. Cui îi place să se plimbe atîta timp cu un autocar de stat, cu logo-ul companiei Moldasig pe el, nu aveți de cît să mergeți la Gara de Sud-Vest, să vă luați un bilet spre Cahul și savurați. Eu personal urăsc aceste 3 ore.

Am zis că în curînd nu mai merg acasă. De cîte ori mă duc acasă lumea își face planuri cu mine dar fără ca eu să știu de asta. Mă uimesc unii oameni pînă peste poate. Astfel, joi, cînd nici nu am ajuns bine în raionul Cahul, sunt anunțată de faptul că sunt invitată la merinți la niște prieteni.(Denumirea e specific pentru zona de sud. Este un fel de sărbătoare în familie. Atunci cînd nou-născutul este botezat și după asta vin neamurile, prietenii și care mai sunt acolo, să vadă pentru prima dată copilul. De obicei aceștea vin cu cadouri de gen hăinuțe sau jucarii și bani.)
Vin acasă. Las bagajele și mă duc unde am fost invitată cu 30 de minute înainte să ajung acasă. Normal nu?

De aceia dragii mei am să vin acasă deja de Paști. Și sunt sigură că și de Paști am să am nu mai puține surprize de genu.

O zi bună să aveți!

 

 

Lasă un răspuns

