Cîte puțin despre toate

Zilele acestea am fost puțin mai mult ocupată decît de obicei.

Mai mult lucru, mai multe chestii de rezolvat și mai multe dureri de cap.

Între timp nimic nou.

Cîteva întilniri, una mai speciala (și mai șocantă pentru mine), niște parteneriate, s-a ales totuși cine să meargă la Eurovision din partea Republicii Moldova, care va avea loc anul acesta la Malmo, Suedia, niște posturi citite pe blogurile pe care le urmăresc, vrio 2 filme privite și cam atît.

Apropo de Eurovision. Nuștiu la cît de bine și corect s-a ales persoana care va merge din partea țării noastre. Dar îi urez succes Alionăi Moon. Eu personal țineam pumnii pentru Irina Tarasiuk. Îmi place cum cîntă și am o simplă simpatie pentru ea. Deasemenea mi-a plăcut cum a evoluat și interpreta Valeria Pașa cu un băiat, care din păcate nu știu cum îl cheamă.

Să vedem ce loc luăm anul acesta.

Cam atît.

Insuficiență de timp și somn. Așa că scuzați!

Lasă un răspuns

