My No Sugar Battle

0211_dulciuri

Avem noi fetele, dar nu numai fetele, slăbiciuni multe și mărunte. Una dintre acestea ar fi dulciurile. Zahărul se găsește în multe produse pe care le consumăm zilnic. Evident, e greu să nu consumi zahăr defel, dar e posibil să eviți să îl consumi în surplus.

Am citit recent un articol despre o cunoscută doamnă din mass media care povestea despre secretele ei de frumusețe. Unul dintre secrete este că doamna nu mai consumă zahăr de peste 15 ani și se simte perfect cu asta. Și m-a intrigat această informație. Am început să mă gîndesc cum e posibil să bei ceaiul și cafeaua fără zahăr, să nu mănânci ciocolate, bomboane și biscuiți și să nu înnebunești :))

Targul_de_Dulciuri_la_Iulius_Mall_Timisoara_049

Am mai citit cîteva articole despre avantajele și dezavantajele consumului de zahăr și am decis să fac și eu acest pas. Dar nu doar din cauza multiplelor dezavantaje ale consumului de zahăr. Așa s-a întîmplat că, din motive de sănătate, trebuie să consum cît mai puțin dulce sau să nu îl consum defel.

Și uite-mă la a 11 zi fără zahăr în ceai, fără bomboane, ciocolate, ape carbogazoase și înghețate. Uneori mai mănânc cîte un biscuit care e un pic dulce.

WxVVlf

Cea mai grea perioadă, în această așa-zisă luptă, a fost acele primele 3-4 zile pînă te acomodezi. Unsprezece zile nu e o perioadă lungă, dar mă mîndresc cu aceste zile. Acum îmi este mai ușor, nu mă mai întind după zahăr ca să îl pun în ceai, nu vreau să consum bomboane sau alte tipuri de dulciuri și uneori doar gîndul la ceva dulce mă dezgustă.

Cred că fiecare ar trebui să încerce măcar o dată în an, timp de o lună, să renunțe la zahăr. E minunat!

no-sugar-wooden-brooch2_large
P.S. Zahărul este socotit drept un drog. Cei care spun că sunt dependenți de zahăr sau de alte tipuri de substanțe și obiceiuri, cercetătorii spun că dependența e doar în mintea noastră. Dacă vrei să te lași de un obicei prost începe să te dezobișnuiești de acesta mai întîi în capul tău, apoi fizic.

P.P.S. Să aveți o iarnă dulce*!

*la figurat

Lasă un comentariu